We verplaatsen naar woensdag!

Op dinsdag 10 januari 2023 is er tijdens de algemene leden vergadering en op aanzoek van verschillende leden besloten dat de clubavonden niet meer traditiegewijs op elke tweede dinsdag van de maand zijn. Maar worden per ingang van februari op de woensdagen gehouden.

De leden zijn hier samen uit gekomen, omdat toch best wat motormuizen op dinsdagen ook nog andere verplichtingen hebben. En woensdag dus dan toch beter uit komt! Maar ook voor de stand plaats van de BMC, Café Custwijc is hier positief over. Wegens corona waren ze op maandagen en dinsdagen niet meer open, hoewel dit al weer is verandert! hebben zij ook voorkeur aan de woensdag.

En ja! als het dan eindelijk weer lekker weer wordt om de motoren van stal te halen, worden ook de avondritten op de woensdag georganiseerd.

Hopelijk tot de volgende club in februari, en niet vergeten het is nu op een woensdag!